Tuesday, June 9, 2009

nie wiem. nie mam pojęcia. nie rozumiem dlaczego tak ich pojmuje. czasem tego żałuje. tego nie da sie wyjasnic. tak po prostu już jest tzn ja juz taka jestem. wiesz, ale mam swiadomosc ze tez tak masz. mi nie musisz tłumaczyć, ale... powiedz mi
dlaczego?

"Nie mam wymagań specjalnie zbyt dużych,
nie musisz specjalnie wierszem do mnie mówić
Musisz słyszeć gdy ja milczę,wiesz przecież
musisz być sobą przeciwstawić się tandecie
Widzieć świat zawsze tylko z lepszej strony
by wydawać się wyższym nie ubierać korony
Nie puszczać tanich słów,bo to na mnie nie działa
Twoje serce to serce,a nie jakaś skała
Musisz być dobry,lojalny i w porządku
murem stać za prawdą i mieć trochę rozsądku
Musisz mieć ambicje i jakieś cele w życiu
musisz mnie kochać,a nie bycie w samym byciu"
-Muszę?
-Musisz!

No comments:

Post a Comment