Tuesday, November 1, 2016

Jesteś


Czuję, że ze mną jesteś
Choć tak bardzo tęsknię Choć tak mi Ciebie brak I nieraz siły juz nie mam
by nie zwątpić W ten złożony plan. Widzę pod powiekami Twoj uśmiech I twoje słowa, jak mowisz mi A ja dalej z Tobą mam tak Jestes najcudowniejsza siostrą, najlepszą motywacją Moja miłością Aniołka odzwierciedleniem Dopóki mamy siebie, nic nam nie będzie straszne na tej ziemi Dzisiaj jestes moim niewidzialnym stróżem Każdego dnia uśmiecham się do góry I płacząc, że jesteś tam, wysoko Cieszę się, że nisko mam Cię duchem przy sobie Tęsknota nie minie To, co mi zostaje To wiara W nasze spotkanie. Ludzie, doceniajcie, co jest Wam dane Nie jest za późno Na miłowanie siły wyższej Chcąc nie chcąc, jest nam pisana Z życia do życia Wieczność trwa już dziś.



No comments:

Post a Comment