Friday, March 28, 2014

Toruń


Zawsze trwałam w przekonaniu, że jestem wygadana. Faktycznie, być może kiedyś byłam. Dzisiaj nie pamiętam co to były za czasy. Dzisiaj zauważyłam, że wolę słuchać niż mówić. Ciekawe od czego to zależy?


                                                                           Humoreshka 2012
                                                                                                           __________________________



Długo zbierałam się, żeby napisać nową notkę. Długo nie pisałam, bo brak mi pozbieranych myśli. Brak mi też innego. Wiele razy pisałam a zaraz potem zmazywałam to, co napisałam. Nie wiem dlaczego. Może ta przerwa w pisaniu musi potrwać trochę dłużej, może nie wiem jak to co chce przelać tutaj ubrać w zdania żeby miały chociaż trochę składu.  Najwięcej mówią zdania, które na początku spisałam z zeszytu Sandry. Wszystko jest teraz zupełnie inne... Tak bardzo nie chcę tego i tamtego, ale co z tego? 
Kończąc: "inne" w sensie zmiany są wpisane w życie i oswajając się z nimi, chcąc nie chcąc, zgadzamy się na nie.














P.S. Pięć miesięcy temu spotkałam pewną dziewczynę. Ma na imię Weronika i pochodzi z Torunia. Jak ja się cieszę, że ją poznałam. 

2 comments:

  1. szkoda że nie dodajesz już od dłuższego czasu postów. Ten blog jest dla mnie niezwykle ważny... pewnie ze względu na fakt, iż należał niegdyś do Sandry. Odczuwam pewnego rodzaju pustkę...

    ReplyDelete