Monday, October 14, 2013



Tak teraz siedząc w aucie - siedząc i podziwiając naszą piękną jesień... pomyślałam... A, no i jeszcze dodatkowo przeszywające promienie słońca wpadające przez szybę sprawiły, że mnie natchnęło. Stwierdziłam, że ważne jest mieć w życiu coś, co tak bardzo sprawia ci radość. Tak, wiem wiem, to przecież oklepane i wszystkim znane stwierdzenie - generalnie nic głębszego, a jednak... Jednak ja chyba dopiero teraz zaczynam to pojmować. Niewiarygodne jest to, że teraz w ogóle mogę tego doświadczać. Zwracam uwagę też na innych, czy maja w sobie taka radość, bo ma to dla mnie znaczenie.  Właśnie jedziemy na sztukę. Jest cudownie, jestem pochłonięta nowo poznanymi inspirującymi ludźmi i pasją, która we mnie odżywa na nowo. Tak, tak, jest cudownie!


                                 






No comments:

Post a Comment