Thursday, January 19, 2012

Głosowanie zakończone. Humoreshka, zajęła szczytne dwudzieste pierwsze miejsce nie przechodząc jednocześnie do dzięsiątki blogów, które zostaną oddane ocenie Jurora. Pomimo tego chciałabym podziękować każdemu Kto zagłosował oraz każdemu Kto zagłosować chciał, ale niestety nie mógł tego zrobić z różnych powodów. Jestem Wam wdzięczna bo wielu z Was bardzo mocno wierzyło i nie szczędziło przy okazji słów uznania. To dało mi ot np. Taką siłę by znów iść dalej, w tym samym kierunku, który trzy lata temu obrałam i razem z Tobą do tego momentu zawędrowałam. Cieszę się, że przeszliśmy razem ten kawał drogi. I mam cichą nadzieję, że pójdziemy dalej... choćby na koniec świata!






3 comments:

  1. Hej, witam w gronie podglądaczy Bebeluszka. Bardzo mi miło! Cieszę się tez bardzo i chcę powiedzieć tylko tyle, że miejsce 21 na 416 jest bardzo dobre. Poza tym pisz! Pisz! pisz :) Pisanie jest fajne! Ukochania ślę! Bebe

    ReplyDelete
  2. Dziękuję, bebeluszku! Będę pisać pisać pisać i wysyłać sms na Twojego bloga! ;))

    ReplyDelete
  3. jestem tu pierwzy raz, ale psodobało mi się:) szkoda, że wczęsniej nie zagłsowałam:)

    ReplyDelete