Thursday, September 8, 2011

Pamiętniczku.

Nie mam żadnych zdjęć, którymi chciałabym się z Tobą podzielić. Nie mam żadnych wspomnień wartych Twego zapamiętania. Mam czystą i wolną przestrzeń, której brakuje już tylko spokoju. Drogi Pamiętniku, kiedyś łatwiej się pisało, dzisiaj chęci to za mało. Do niczego się nie zmuszam, czasem tylko stare fotografie w kronice odkurzam. Wiesz, to nie skarga raczej wylew bełkotu myśli, słów potoku. Inna Ja. Ale dalej wierzę w to co wierzę. Zmieniają się ludzie w tym szaleństwie, zmienia się klimat i czas. Wiesz Pamiętniku, bez zobowiązań, naprawdę, na dłużej się nie da. Tak wiem, Ty to wiesz. Ja już też. A przeznaczenie? Pamiętniku, raz ma się za dużo do wyboru, a za chwilę nie ma się go wcale... To na tyle, nie mam więcej żadnego Ale!

P.S. Drogi Pamiętniczku, tęskniłam, ale niczego nie obiecuję. Nadrobimy to. Przynajmniej mam taką nadzieję.

No comments:

Post a Comment