Friday, June 19, 2009

Buena Suerte.

klucze do twojego szczęscia mogą byc calkiem inne niż do mojego wiesz? masz, napij się dzisiaj z cytryna zaszalałam trochę. tylko prosze cie nie dramatyzuj. znam to wszystko od podszewki, tez tak nie raz mialam ale ja się tak łatwo nie poddawałam. przecież za każdym razem gdy w to nie wierzyłam i próbowałam na siłę to się nie dało.
nie przestawałam i nie dawałam za wygraną. za każdym razem wmawialam sobie wiele, mimo ze to nie mialo sensu. dostawalam po buzińce i wstawalam. i jakoś samo wychodzilo, tak poprostu jakby ktoś pstryknął i już. ale wiesz,wszystko przed toba.cale lato, wmawiaj i wierz sobie.
klucze będą pasować nie tylko do jednego zamka. będą też nie co inne ale to nie szkodzi tylko,że wiesz ...
tez tak nie raz mialam i się nie poddawałam!

No comments:

Post a Comment